Cover Story
Mitä jos maalaaminen olisi enemmän sisustamista kuin remontointia? Tästä ideasta syntyi uusi, kotimainen maalibrändi Cover Story, jonka missiona on uudistaa toimialaa, tarjolla olevaa valikoimaa sekä ostokokemusta. “Me Cover Storylla pyrimme kyseenalaistamaan sen, mikä on aina tehty rutiininomaisesti. Lisäksi teemme maalaamisesta helppoa, inspiroivaa ja vastuullista”, yrityksestä kerrotaan.
Kaikki Cover Storyn valmistamat maalit ovat muovittomia ja hajuttomia, eikä niistä haihdu maalaamisen aikana haitallisia päästöjä sisäilmaan. Muovittomuuden ansiosta maali ei muodosta pinnoille kalvoa, vaan antaa rakenteiden hengittää. Vastuullisuus on huomioitu myös valmistuksessa: tuotannosta ei synny lainkaan maalijätettä, sillä mahdolliset ylijäämät hyödynnetään seuraavan erän valmistamisessa.
Cover Storyn värivalikoima sisältää 47 erilaista sävyvaihtoehtoa, jotka kaikki ovat väriammattilaisten kuratoimia ja pohjoisen valo-oloissa testattuja. Sopivan sävyn valitsemisessa auttavat A4-kokoiset, aidolla maalilla maalatut värimallit, jotka voi tarrataustan ansiosta kiinnittää juuri siihen paikkaan, jonka maalaaminen on suunnitelmissa. Näin esimerkiksi eri vuorokaudenaikojen vaikutusta sävyyn on helppo arvioida.