Meillä kotona -kaupat on A-lehtien asumisen medioiden oma verkkokauppa, joka toimii markkinapaikan tavoin. Olemme valinneet Meillä kotona -kauppoihin kiinnostavimmat kodin ja kotoilun tuotteet ja brändit, joita voimme vilpittömästi suositella.

Tilaus

Meillä kotona -kaupoissa voit ostaa yhdellä kertaa tuotteita joko yhdeltä tai useammalta kauppiaalta. Tuotteet kertyvät yhteen ostoskoriin ja maksu tehdään Meillä kotona -kaupoille, joka vastaa myös asiakaspalvelusta.

Maksutavat

Maksaminen on Meillä kotona -kaupoissa aina turvallista ja helppoa. Maksupalvelun tarjoaa suomalainen Paytrail. Voit valita sinulle sopivan maksutavan alla olevista:
  • Pankin verkkomaksu: OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, OmaSP, POP Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Aktia ja S-Pankki
  • Master Card
  • Visa
  • American Express
  • Mobile Pay
  • Pivo
  • Apple Pay
  • Siirto

Kun olet maksanut ostoksesi, saat sähköpostiisi tilausyhteenvedon, jossa on tilausnumerosi ja tarvittavat tiedot tilauksestasi.

Toimitus

Meillä kotona -kauppojen kauppiaat toimittavat tuotteet varastoistaan suoraan asiakkaille. Jos tuotteen kauppiaaksi on merkitty Meillä kotona -kaupat, toimitamme tuotteet omasta varastostamme.

Tuotteen toimitus- ja palautuskulut riippuvat tuotteen toimittajasta. Osalla tuotteista toimitus on maksutonta, mutta osa toimittajista laskuttaa toimituskulut oman hinnastonsa mukaan. Näet kauppiaskohtaiset toimituskulut sekä tuotekortilta että kauppiastiedot-sivulta.

Otathan huomioon, että jos tilaat tuotteita useilta eri kauppiailta, toimituskulut lasketaan yhteen. Voi siis olla, että ostoskorissasi on esimerkiksi kaksi tuotetta ilmaisella toimituksella ja kaksi tuotetta eri toimittajilta, joilla molemmilla on oma toimituskulunsa.

Voit nähdä ostoksesi loppusumman mahdollisine toimituskuluineen ostoskorissa ennen kuin maksat koko ostoksen. Ennen maksua voit vielä poistaa tai lisätä tuotteita ostoskoriin.

Myös toimitustavat ja toimitusajat ovat kauppiaskohtaisia. Tuotteen arvioitu toimitusaika on nähtävissä tuotekortilla tilausta tehdessä sekä kauppiastiedot-sivulla. Tällä hetkellä Meillä kotona -kaupoista on mahdollista tilata tuotteita ainoastaan manner-Suomeen.

Kauppiaat käyttävät itse valitsemaansa toimitustapaa – yleisemmin Postia – tuotteiden toimittamiseen. Tuotteet toimitetaan mahdollisuuksien mukaan ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähimpänä sijaitsevaan toimipisteeseen.

Mikäli jokin tuote jää toimittamatta, olet saanut väärän tuotteen, tuote on vioittunut tai sinulla on muuta kysyttävää tilauksestasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen kaupat@meillakotona.fi.

Huomaathan, että jollet nouda tilaustasi ilmoitettuun määräpäivään mennessä, tuotteet palautuvat kauppiaalle. Tuotteen palauttaminen ilman erillistä ilmoitusta tai paketin noutamatta jättäminen ei kuluttajansuojalain mukaisesti riitä peruutukseksi. Pidätämme oikeuden veloittaa noutamatta jääneen lähetyksen käsittelystä aiheutuneet kustannukset, kuten palautuksen toimituskulut ja käsittelykustannukset. Nämä kulut määräytyvät tuotteen ja kunkin toimittajan oman hinnaston mukaan. Meillä kotona -kauppojen omilla tuotteilla ilmoittamatta palautuneiden tai noutamatta jätettyjen pakettien käsittelykustannus on 14 euroa.