Palautus
Toivomme, että teet Kotona-kaupoista harkittuja ostoksia, ja voimme auttaa sinua tekemään hyviä, kestäviä valintoja! Jos tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 vuorokauden sisällä paketin vastaanottamisesta.
Palautusta koskevissa kysymyksissä voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kaupat@meillakotona.fi. Täältä löydät lisätietoja sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
Reklamaatiot
Jos tilaamasi tuote on viallinen tai rikkoutunut, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen kaupat@meillakotona.fi. Liitä mukaan tilauksesi tiedot, tarkka kuvaus reklamaation syystä sekä kuvat tuotteen pakkauksesta ja tuotteessa olevasta viasta.
Toimi näin, jos haluat palauttaa tuotteen:
- Ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Helpoimmin teet sen täyttämällä alta löytyvän sähköisen palautuslomakkeemme.
- Asiakaspalvelumme toimittaa sinulle kauppiaskohtaiset palautusohjeet sähköpostitse palautusilmoituksen vastaanottamisen jälkeen.
- Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa ja lähetä paketti Kotona-kauppojen asiakaspalvelun ohjeita noudattaen. Huomioithan, että mikäli palautat useampia tuotteita, palauta jokainen tuote sen toimittaneelle kauppiaalle.
- Kauppias vastaanottaa ja hyväksyy palautuksesi, jonka jälkeen palautamme rahat sinulle. Palautuksesta maksettava hyvitys palautetaan samalla maksutavalla, jolla olit maksanut tilauksesi.
