Kotona-kaupat – tästä on kyse

Onko sinulla kiinnostava brändi, mahtava tuote tai uniikki mallisto, jonka haluaisit myyntiin Kotona-kauppoihin? Meillä voisi olla sille juuri oikea kohderyhmä.

Kotona-kaupat on A-lehtien asumisen medioiden kodin ja kotoilun markkinapaikka, ​joka yhdistää mediasisällöt ja kuratoidun tuotevalikoiman inspiroivaksi ympäristöksi. Brändit ja ​tuotteet näkyvät paitsi Kotona-kaupoissa myös Kotona​-mediasivustolla sekä A-lehtien kodin ja asumisen lehdissä, uutiskirjeissä ja somekanavissa.

Meille on tärkeää, että Kotona-kaupoissa myytävät tuotteet ovat laadukkaita, kestäviä ja rakkaudella tehtyjä. Asiantuntijamme kuratoivat kiinnostavimmat ​brändit ja ilmiöt artikkeleihin sekä kaupan valikoimaan. 

Olemme reilu ja ainutlaatuinen kumppani: hankimme yleisön, tuomme brändisi esiin oikeassa ympäristössä ja oikeille ihmisille ja autamme asiakkaitamme tekemään hyviä kauppoja, joista on iloa pitkään.

Mikä tekee Kotona-kaupoista ainutlaatuisen?

Inspiroiva ostoympäristö

Ydinajatuksena on palvella kävijäämme niin, että löytäessään kiinnostavan tuotteen artikkelistamme hän pääsee suoraan ostoksille Kotona-mediasivustolla tai Kotona-kaupoissa.

Oikea yleisö

Tunnettujen mediabrändiemme ansiosta potentiaaliset asiakkaat ovat jo valmiiksi hyppysissämme. Me hankimme yleisön ja puemme tuotteesi tarinoiksi.

Vaikuttavat sisällöt

Printtilehdissä toimittajat valitsevat kiinnostavia tuotteita erilaisille palstoille. Olemme vieneet saman konseptin digiin, mutta vielä paremmin lukijaa palvelevassa muodossa.

Asiakkaamme saavat

  • Kiinnostavimmat löydöt ja poiminnat inspiraatioartikkeleissamme.​
  • Luotettujen asiantuntijoiden valinnat ja suositukset.​
  • Tietoa ja inspiraatiota ostopäätösten tueksi.​
  • Laadukkaat tuotteet, joista on iloa pitkään.​
  • Vaivattoman ostopolun.

Kauppiaanamme saat

  • Juuri oikean kohderyhmän, oikeassa kontekstissa.​
  • Kotonan ja muiden asumisen medioiden tarjoaman näkyvyyden ja luovan osaamisen.​
  • Uuden kauppiaan ilmaisen Tervetuloa-paketin liittyessäsi mukaan.
  • Halutessasi teemme yhdessä kampanjoita, joissa tuotteesi saavat vielä suuremman näkyvyyden.

Tuotteesi näkyvät täällä

A-lehtien asumisen mediat tarjoavat palvelun, jota mikään muu media Suomessa ei tarjoa. Teemme verkkokauppasisältöjä samalla taidolla ja asiantuntemuksella kuin journalistisia sisältöjämme. Tunnemme kohderyhmämme ja osaamme vastata heidän tarpeisiinsa.

Kotona-mediasivustolla

Kotona-kauppojen tuotteet ja brändit pääsevät esiin Suomen suosituimmalla kodin ja asumisen Kotona-mediasivustolla tuotenostoissa ja sisältöartikkeleissa.

Kotona-kaupoissa

Tuotteet ovat esillä Kotona-kauppojen kategorioissa, tuotenostoissa, inspiraatioartikkeleissa sekä kauppiaan omalla brändisivulla.

Asumisen medioiden eri kanavissa

Hyödynnämme A-lehtien asumisen medioiden some-kanavia sekä uutiskirjeitä artikkelien ja tuotteiden näkyvyyden kasvattamiseksi.

Tutustu suosittuihin sisältöihimme

Pienen tilan säilytysratkaisuilla on suuri merkitys! Näiden kalusteiden avulla pidät paikat ojennuksessa

Näin stailaisimme suomalaisten lempitapetit – kurkkaa sisustusideat eri huoneisiin

6 kesäkukkalajiketta, jotka löytyvät tänä vuonna viherpeukalon puutarhasta

Medioidemme tavoittavuus

A-lehtien asumisen medioihin kuuluvat Kotonan lisäksi suomalaisten rakastamat brändit: Avotakka, Unelmien Talo&Koti, Meidän Talo, Meidän Mökki, Viherpiha, Kotivinkki, Maku, Ihana sekä Kaikkien aikojen Joulu.

1,6 miljoonaa

käyttäjää kuukausittain

1 010 000

printtilukijaa

643 000

someseuraajaa

404 000

uutiskirjetilaajaa

Yhteistyö käytännössä

Kumppanuus

  • Kotona-kaupat on reilu ja luotettava kumppani, ja haluamme tehdä yhteistyötä samat arvot jakavien brändien kanssa.
  • Meille on tärkeää, että yhteistyömme on kaikille osapuolille kannattavaa. Toimimme avoimesti, ja siksi meillä on selkeät raamit kumppanuuksille. Meidän kanssamme ei tarvitse miettiä, teitkö hyvät kaupat vai et.
  • Tiimimme on helposti tavoitettavissa ja kauppiaiden apuna aina tarvittaessa.

Alustojen yhdistäminen

  • Kotona-kaupat on mahdollista yhdistää yleisimpiin verkkokauppa-alustoihin suoralla integraatiolla.
  • Tämä mahdollistaa tuotetietojen liikkumisen Kotona-kauppoihin sekä Kotona-kauppojen kautta tulleiden tilausten lähettämisen suoraan kauppiaan järjestelmään.
  • Pystymme toteuttamaan myös manuaalisia integraatioratkaisuja.
  • Tilauksissamme asiakkaan tekemä maksu jakautuu jo maksuvaiheessa niin, että Kotona-kaupat saa komissio-osuuden ja kauppias loppuosan kauppiastililleen. Erillisiä laskutustoimia ei tarvita.

Kustannukset

  • Veloitamme ainoastaan 30 %:n komission myydyistä tuotteista. Palvelustamme ei veloiteta liittymis- tai vuosimaksua eikä kampanjamaksuja.
  • Komission perustuu konseptiimme: emme ole tavallinen markkinapaikka vaan Suomen suurin kodin ja asumisen media. Tuotteet ja brändit saavat meillä komissiomyyntiä vastaan mediatilaa ja näkyvyyttä oikeille kohderyhmille oikeassa kontekstissa.
  • Kotona-kaupat vastaa maksunvälittäjän ja verkkokauppa-alustan transaktiomaksuista ja komissioista. Maksunvälittäjämme Paytrail laskuttaa kauppiaspalvelustaan kuukausihinnan 4,90 €/kk.

Palautukset

  • Meille on ensisijaisen tärkeää, että asiakkaat tekevät valistuneen ostopäätöksen ja ovat tyytyväisiä hankintoihinsa.
  • Palautuksia tehdään kaupoissamme todella vähän: vuositasolla kaikista ostoista alle 1 %.​
  • Palautustapauksissa pidämme komission ​hankittua medianäkyvyyttä ja tuottamaamme palvelua vastaan. Pidätämme maksimissaan 100 euroa per yhden kauppiaan yksi tilaus.

Tutustu valikoimamme brändeihin

Kauppiaiden kokemuksia
”Näkyvyys kanavissa on laaja, ja brändin tunnettuus on kasvanut yhteistyön myötä. Kuluttajan näkökulmasta jutut ovat tosi hyviä, ja niistä tulee kiva fiilis. Myös kampanjoilla on ollut iso merkitys myynteihin.”​
— Sannaliina Mononen, Kukkatarhurit
”Yhteistyö on ollut helppoa, ja saumattomalla integraatiolla myynti toimii mutkattomasti. Tuotteiden saatua lisää näkyvyyttä brändin tunnettuus on kasvanut erityisesti Suomessa, kun aiemmin suurin yleisö on löytynyt ulkomailta.”
— Päivi Kankaro, Laine Publishing
”Voin ehdottomasti suositella yhteistyötä Kotona-kauppojen kanssa! Myyntiä on tullut, ja olemme saaneet näkyvyyttä erilaisille asiakkaille.”
— Elina Yrjönen, Tapettitehdas Pihlgren ja Ritola
”Olemme löytäneet täysin uuden asiakassegmentin Kotona-kauppojen kautta. Kauppa on ollut ratkaisevassa asemassa tunnettuuden kasvattamisessa. Sisällön korkea laatu ja näkyminen hienojen tuotteiden rinnalla antavat myös omille tuotteille laadun leiman.”
— Janne Savolainen, SAVU Glass
”Yhteistyön kautta dyecat STUDIO on tavoittanut uusia ihmisiä ja verkosto on kasvanut paljon. Mukana on uuden aallon ihmisiä sekä erilaista ja trendikästä asiakaskuntaa.”
— Hilja Kaitila, dyecat STUDIO

Haluatko kauppiaaksi? Ota yhteyttä!

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@a-lehdet.fi.